כניסה


הרשם | שכחתי סיסמא
Webmail
 

דבר המנכ"ל – קיסר שיווק ניהול נכסים, מגורים ומסחריים

לקוחות יקרים,

במוקד התפיסה העסקית שלנו עומד אתה – הלקוח!

אנו משקיעים באופן מתמיד מאמצים רבים לשיפור השירותים המוצעים על ידינו: קבוצת קיסר מתמחה במתן פתרונות שיווק וניהול בשיטה המושלמת והמלאה, ולא תאמינו זה ללא תשלום. החברה מתמחה בניהול ושיווק כל סוגי הנכסים (ניהול נכסים) החל מדירות פרטיות מכירה והשכרה, בתי דירות יוקרה, ועד לניהול מתחמי ומגורי יוקרה מגדלי בנייני משרדים, מרכזים מסחריים ושטחי מסחר (נדל"ן מסחרי) ברמה הדקדקנית והמקצועית. במחלקה זאת ניתן למצוא מגוון שירותים ייחודיים שקיסר פיתחה במרוצת השנים תוך התאמה מלאה לרצון לקוחותיה. על כל אחד מהם אתם מוזמנים לקרוא ממש כאן באתר:
שיווק וניהול דירות להשקעה, ליווי משקיעים, ניהול והשבחת נכסים בתל אביב, שיווק פרויקטים חדשים למגורים, ניהול נכסים מגורים, ניהול אחזקת מבנים ו/או מרכזים מסחריים, בתי מלון, קניונים, מבנים מסחריים מכל הסוגים ועוד…

במחלקת לניהול הבניה והיזמות: שקדנו רבות על בניית קונספט ייחודי לניהול פרויקטים בבניה אשר ינהל את תהליכי הבניה באופן מושלם וללא תשלום.
ובמחלקה השלישית שלנו שהיא מחלקת העסקים וההשקעות: השקענו רבות בעזרת המשקיעים החברים בקבוצה שלנו ומתוך הרווחים, בקונספט מנצח, על מנת לתת ביטוי לחזון שלנו, והוא ליווי יזמים פטנטים והשקעות בפיתוח ובהקמת פרויקטים עסקיים בארץ ובחו"ל, המוגדרים כדבר הבא!

המותג קיסר מציע לכל לקוחותיו פתרון יצירתי בשילוב מקצועיות, אמינות, שקיפות, חדשנות בשרות וייחודיות, תוך מימון חלק רב מפעילות הלקוח.

בקיסר הגישה השירותית הבאה אל הלקוח מוצאת את ביטויה בכל פרט:
החל מפריסת שרותי החברה ברחבי הארץ, בהגינות, בזמינות מרבית שקיפות מלאה וכלה בהכשרת כוח אדם מהשורה הראשונה.
לצד ההגינות ללקוחות, החברה מקפידה לנהוג בהגינות גם כלפי עובדיה ובעיקר כלפי הסגל הזוטר,לתגמלם בגין הישגים ובמטרה להעצים את תחושת השותפות עם החברה – שטיפוחה תורם בסופו של דבר גם לשירות הלקוחות.

אני מתחייב כי גם בעתיד נמשיך לפתח, להשקיע בקהל לקוחותינו העומד בראש הסדר היום יומי שלנו. אשמח להכיר אתכם באופן אישי, לשמוע הערות הארות ורעיונות לשיפור השירות וגם לטפל בכל בעיה!
בהזדמנות זאת ברצוני לאחל לכם: שתרבו נכסים אך ללא דאגה – בדיוק כמו הלקוחות שלנו!

קיסר – עושים את הכל בשבילך!

חברת ניהול נכסים מובילה.
גלישה נעימה!!!

שלכם,

אבי קיסר
מנכ"ל קבוצת קיסר

avi@caesar.co.il

PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNjIwIiBoZWlnaHQ9IjM1MCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9NVmVjSmpSWjRmdyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=