כניסה


הרשם | שכחתי סיסמא
Webmail
 

קיסר בעסקים שאלות ותשובות

home2

ראשית עליך להחליט באיזה תחום היית רוצה לרכוש זיכיון. עליך לוודא שהתחום שתבחר הינו תחום בו אתה מבין אותו על בוריו יודע אותו לעומק ואוהב אותו מאוד, בכל זאת אתה הולך לבלות בעסק הרבה בתקווה גם לשנים רבות ובטח תרצה שהוא גם יצליח.

שנית אתה צריך להחליט מהו תקציבך הפרטי ומה רמת הסיכון שאתה מוכן לקחת הלוואות וכדו'… העשירים הגדולים ביותר התחילו בלי כלום מרעיון יוזמה ואמונה…

לאחר מכן, יש ליצור קשר עם חברות העונות על התנאים האלו ולנתח את תנאי העסקה שהן מציעות. האם הן מציעות סיוע באיתור המיקום, גיוס והדרכה כוח אדם, ספקים, שיווק ותחומים אחרים. חשוב לבדוק את קצב הפיתוח של החברה, ולנתח את הפוטנציאל שלה ואת הביצועים העסקיים של הזכיינים הקיימים. בכל השלבים האלו רצוי מאוד להסתייע באנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום, כגון יועצי המרכז לקידום זכיינות או יועצים עסקיים, עורכי דין ורואי חשבון המתמחים בתחום הזכיינות.

אשית עליך להחליט באיזה תחום היית רוצה לרכוש זיכיון. עליך לוודא שהתחום שתבחר הינו תחום בו אתה מבין אותו על בוריו יודע אותו לעומק ואוהב אותו מאוד, בכל זאת אתה הולך לבלות בעסק הרבה בתקווה גם לשנים רבות ובטח תרצה שהוא גם יצליחהיקף ההשקעה תלוי ומשתנה מחברה לחברה, בהתאם לתחום שבו היא פועלת, למוניטין שצברה ולרווחים הצפויים.

למשל ההשקעה הכוללת לרכישת זיכיון (דמי זיכיון, השקעה בהקמת הסניף והון חוזר לחודשים הראשונים) נעה בין $20,000 ועד יותר מ-$1,000,000. חשוב לזכור שסכומי רכישת הזיכיון נתונים, בדרך כלל, למשא ומתן.

בוודאי אתה מוזמן לפנות אלינו ההתמחות שלנו היא לעזור לך למצוא משקיע ולהקנות לך חבילת שירות מקצועית לניהול הפטנט עד הפיכתו למותג.

כמובן שהפטנט יבחן במועדון המשקיעים שלנו ותלוי בהיותו מתאים לשיטת קיסר.

שלום רב,

זה מאוד תלוי מי המשקיע והאם הפטנט שהמצאת הולך "לטרוף את העולם" ואת התחום שאליו הוא מכוון…

השאיפה שלך היא תמיד לתת כמה שפחות % ושל המשקיע לקבל כמה שיותר…

בסופו של דבר מאוד חשובה הכימיה שלך עם המשקיע והאמינות כי ביננו לא היית רוצה

שיום אחד ה 40% שלך בחברה יהפכו ל 0.

מסקנה שהייתי מציע לך לגייס כמה שיותר משקיעים ולחלק ביניהם את ה%

ולא להשאיר למשקיע אחד את רוב ה% בחברה כלומר מעל 49%

בהצלחה רבה

PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNjIwIiBoZWlnaHQ9IjM1MCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9NVmVjSmpSWjRmdyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=