כניסה


הרשם | שכחתי סיסמא
Webmail
 

איך בוחרים חברה לניהול ואחזקת מבנים קניונים מרכזים מסחריים?

שיווק וניהול שטחים מסחריים, שיווק וניהול מרכזים מסחריים, שיווק וניהול בנייני משרדים, ניהול מגורים, מגדלי משרדים, ניהול מרכזים מסחריים, ניהול מבני מסחר, ניהול משרדים תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

איך בוחרים חברה מומלצת ומקצועית לאחזקה וניהול מבנים נכסים מרכזים מבנים מניבים מסחריים קניונים מגדלים משרדים?

חברות לניהול ואחזקת מבנים נכסים מניבים מסחריים יש המון, מספיק מבט חטוף בהקשה קלילה בגוגל כדי להבין כמה חברות יש בשוק, אז איך בעצם נסנן ונבדוק את החברה שהכי מתאימה לצרכים שלנו.

חברים בואו לא נקל ראש בחירת חברה רצינית ואחראית שתשמר את הנכסים שלנו, תשביח אותם, תשיא את הרווחיות של בעל הנכס ותקטין משמעותית את ההוצאות. חברה רצינית יודעת גם לתת ערך מוסף לניהול המבנים או המרכזים המסחריים ולהפוך ביצירתיות כישלון אפילו של לוקיישן להצלחה מסחררת.

כמה טיפים חשובים לבחירת חברת אחזקות עם ניהול שירות יעילות תהליכים רזים ודאגה לרווחיות גבוהה.

א. המלצות המלצות המלצות: במשך השנים אני מסתובב בין מרכזים מבנים מתחמים קניונים כדי לתת הצעות מחיר לשירות שלנו ואני נתקל בחברות גדולות אשר מנהלות המון נכסים פשוט שבעות ולא מספקות את השירות אותו הבטיחו. ניתן לראות דיירים בעלי נכסים מתלוננים על גביה אגרסיבית של דמי ניהול ולעומת זאת שירות אין. כל חברה אשר מכבדת את עצמה צריכה להביא למתעניינים שלה רשימה של עשרות ממליצים ובנוסף ביקור מציאותי בנכסים הללו ימחישו בעיות רבות.

ב. מחקר מחקר מחקר: חברים חברה רצינית לפני שתיקח את המגדל בניין מרכזים מבנים קניונים שלכם צריכה לעשות מחקר מקיף על הצרכים בנכס ומערוכותיו.

ג. שיווק שיווק שיווק: חברה ניהול ואחזקת נכסים שאין יחידת שיווק רצינית וניסיון לא תשיא את ערך הנכס.

ד. ניהול רזה ויעיל: נורא קל לבוא ולנפח הוצאות. שכן אני לא מבין מרכזים מסחריים ו/או קניונים ו/או מרכזים לוגיסטיים ו/או מבני תעשייה ו/או מרכזי הייטק אשר עובדים בשיטת הקוסט +. שכן הדבר האמינות של חברת הניהול שמצד אחד צריכה להוזיל עלויות לבעלי הנכסים ומצד שני היא אמורה לנפח הוצאות כדי להשיא את רווחיה. ניגוד עניינים אמרתם? צדקתם. יש לעבוד בשיטה היעילות, תהליכים רזים, ניהול איכותי, נכסים ירוקים ככל האפשר יביאו עימם חיסכון הן לבעלי הנכסים והן לשוכרים.

ה. זמינות, שירות, יעילות, חירום, אחזקות נכונות: על חברת הניהול להחזיק מוקד חירום וזמין לכל מענה של דיירים ולקוחות. גם בשבת.

ו. אחזקות שוטפות: חברים אני נתקל בהרבה חברות אשר לא מבצעות פעילות אחזקה שוטפת של המערכות החכמות בנכסים. מחקר מקיף בנושא שהחיסכון בעלויות האלה הביא לנזקים כבדים לבעלי הנכסים, בעוד חברות הניהול צריכות להחזיק את המערכות ע"י טיפולים תקופתיים.

ז. מה אתם מקבלים תמורת התשלום שלכם? כאן המקום לרשום בהסכם את כל מה שנקבע בע"פ ובנוסף לערוך השוואה בין החברות מה הם נותנות לכם שכן יש הבדל רבה בין החברות.

ח. השבחה – חברים חברה שאין לה מחלקת השבחות ואינה מבינה בנושא, שכן כל בעל נכס שמכניס שכירות מסוימת ישמח להשיא רווחיו בהשבחות הנכס כולל עליית ערך הנכס. השבחה יכול להתחיל בפעולות פשוטות בתוך הקניון, שינוי אסטרטגיה, השבחת המבנה מבחינה הנדסית, הרחבה ובניה וכו'

ט. כושר גבייה – בעיות גביה הם הרעה החולה של תחום הניהול נכסים שכן חברה מקצועית חייבת בעלת כושר גביה לכן מחלקה משפטית מאוד נחוץ שתהיה לחברה המנהלת. חברה רצינית תבחר את שוכרים בקפידה.

י. יצירתיות ולמה הכוונה – למשל אם ניקח את תחום הקניונים. יזם אשר בונה קניון שהוא דומה לאלה שכבר יש מסתכן בנכס מפסיד בעל מיתוג ירוד. שכן ראיתי קניון אחד זה כמו שראית את כולם. חברת ניהול תדע לפתור את גם את הנושא הזה ביצירתיות רבה על מנת ליצור בידול משאר הקניונים במצויים במרחב.

יא. חברה רק חברה שעובדת בשיטת הניהול המושלם תדע לעשות את ההבדל.

ועוד…

בהצלחה!

קיסר חברה לניהול ואחזקת מבנים שיווק ניהול נכסים מניבים מסחריים

נשמח לקבל את הפניה שלכם

info@caesar.co.il

ניהול שטחים מסחריים – ניהול השכרות – ניהול וועדי בתים – ניהול נכסים מניבים – ניהול קניונים – ניהול בניינים – שיווק וניהול מרכזים מסחריים – ניהול מגדלי משרדים – שיווק נכסים מסחריים למכירה והשכרה – ניהול לוגיסטי – ניהול ושיווק מתחמי ומגורי יוקרה – ניהול מרכזי הייטק – ניהול מרכזים מסחריים – ניהול מבנים מסחריים – ניהול חניונים – תחזוקת מוסדות ומבנים – ניהול מגדלי יוקרה – ניהול מתחמי יוקרה – ניהול קניונים – ניהול בתי מלון – אחזקות מבנים – ניהול מבנים ציבוריים – ניהול דירות – חברות ניהול ואחזקת מבנים

 

צור קשר

שם *

דואר אלקטרוני *

טלפון *

נושא

תוכן ההודעה


Please leave this field empty.

PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNjIwIiBoZWlnaHQ9IjM1MCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9NVmVjSmpSWjRmdyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=