כניסה


הרשם | שכחתי סיסמא
Webmail
 

עיצוב פנים | ניהול דירות להשכרה / למכירה ללא תשלום | חברה לניהול דירות להשכרה | אחזקת דירות | חברה לניהול נכסים

ניהול נכסים דירות מסחרי שיווק פרויקטים תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

כיצד עיצוב פנים יכול לסייע לך למכור / להשכיר את הנכס שלך במחיר יותר גבוה, בעזרת חברה לניהול נכסים?

ניהול נכסים ללא תשלום | עיצוב פנים | חברה לניהול דירות להשכרה | ניהול דירות להשכרה / למכירה | אחזקת דירות | חברה לניהול נכסים

מעוניינים למכור את הנכס שלכם? שקלתם אפשרות של עיצוב פנים לפני שאתם מוציאים את הדירה אל השוק? ראשית, כדאי לכם לקחת חברה לניהול נכסים שתעזור לכם. מסתבר שזו ההשקעה המשתלמת ביותר שתחזיר את עצמה ובגדול.

כאשר לקוח בוחן בית או נכס הוא מעוניין למצוא את המקום המוצלח שיענה על הצרכים שלו, וישתלב היטב עם החלומות שלו. ולכן עיצוב פנים מושקע יוכל להוביל להצלחת המכירה או ההשכרה של הנכס שלכם. מה גם שהמחיר של הנכס עשוי להיות גבוה יותר בהתחשב בעובדה שהשבחתם אותו בצורה ניכרת לעין.

כיצד לעצב את הבית לקראת המכירה?

תהליך של עיצוב בית ייעשה תמיד בהתאמה לצרכים של המשתמשים ולהעדפות האישיות שלכם. ולכן במהלך העיצוב יתושאל בעל הבית ויענה על מגוון שאלות שיכוונו את המעצב לביצוע נכון של התכנון. אך כאשר מדובר על תכנון שאינו מיועד למתכנן, כלומר המתכנן מעצב את הבית לצורך מכירה או השכרה – צורת העבודה תהיה שונה. במקרה כזה לא תהיה התייחסות פרטנית לאורח החיים הספציפי של בעלי הבית. כי אם התייחסות הן בתכנון והן בעיצוב לצורת שימוש ועיצוב קלאסית. כזו שעשויה להתאים לאנשים רבים.

בתהליך תכנון כזה יושם דגש על סגנון עיצובי שמתאים לקהל הרחב. מטבח שחור, הדפסים גדולים, ונברשת קריסטל יתאימו, אבל לבית אחר. לכן צריך להתאים את האזורים השונים בבית לעיצוב נעים ולא טרנדי, כזה  שמעורר התפעלות ומתאים בסגנון שלו לקהל הרחב. צבעים יפים, ריצוף מרשים, תאורה נכונה ואלמנטים שונים יוכלו לשדרג את הנראות הכללית של הבית . גם בפן התכנוני צריך לזכור כי המידות והגדלים בבית צריכים להתאים למידות סטנדרטיות של מיטות, ארונות וריהוט כללי כך שכל דייר יוכל להכניס את החפצים השונים שלו.

כדי למצוא את השיטות שישדרגו את הבית או את הנכס, ויעזרו לכם למכור אותו אתם צריכים לפנות אל מעצב מקצועי. הוא יוכל לתכנן בית חלומי כזה שלא יעמוד ריק אף פעם.

למה לקחת חברה לניהול נכסים?

לאחר השינויים שעשיתם בדירה הגיע הרגע לפרסם אותה למכירה. חברה לניהול נכסים טובה ומכובדת תעשה זאת בשבילים בזריזות וביעילות רבה.  תקצר לכם תהליכים, תפרסם את הנכס במדיות השונות, תאתר לכם בעל נכס מתאים, תבדוק אותו הן מבחינה פלילית והן מבחינה בנקאית, ותבדוק את הערבים. מעבר לכך, חברה לניהול נכסים תדאג לתחזוקה שוטפת של הנכס, ותטפל בכל בעיה ותקלה ותוריד לכם מהראש ומהלחץ היומיומי של החיים התעסקויות נוספות.

לסיכום: כדי למכור נכנס בצורה הטובה ביותר צריך שילוב טוב מנצח של נראות מצוינת של הדירה וחברה שתיתן לכם שקט נפשי ובטחון מלא!

הכותבת, אודליה ברזילי, היא מעצבת פנים המלווה פרויקטים משלב התכניות, פיקוח על הפרויקט ועד הסטיילינג של הבית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

צור קשר

שם *

דואר אלקטרוני *

טלפון *

נושא

תוכן ההודעה


Please leave this field empty.

PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNjIwIiBoZWlnaHQ9IjM1MCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9NVmVjSmpSWjRmdyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=