כניסה


הרשם | שכחתי סיסמא
Webmail
 

ניהול נכסים ושיווק נכסים

ניהול נכסים, שיווק נכסים, ניהול נכסים תגיות: , , , , , , ,

ניהול נכסים ושיווק נכסים

מה כולל ניהול נכסים ושיווק של נכסים מניבים? למה חשוב לנהל ולשווק נכס מניב בצורה מקצועית? מה חשוב לדעת רגע לפני שיוצאים דרך?

נכסים מניבים הנם נכסים שנרכשו במטרה להניב מהם רווחים כספיים, הם נרכשים על ידי אנשים פרטיים, על ידי יזמים ואף על ידי חברות וגופים. נכס מניב הוא נכס שניתן לעשות רווחים מהשכרתו, על מנת למשוך את השוכרים וליהנות מדמי שכירות טובים וגבוהים יש לבצע עבודת שיווק איכותית לנכס. ניהול ושיווק נכסים מניבים היא עבודה למקצוענים בלבד, אם היא נעשית בתבונה היא מבטיחה את התשואה מההשקעה לאורך שנים רבות.

מדוע ניהול ושיווק נכסים מניבים חשוב כל כך?

בין אם מדובר בפארק הייטק ובין אם מדובר בקניון או בבניין משרדים, נכסים מניבים מספקים תשואה כאשר הם משווקים בצורה מקצועית. עבודת השיווק צריכה לכלול את כל המדיות והיא גם מצריכה יצירתיות. לא די ברכישת מודעה בעיתון כיום, יש לבצע עבודת שיווק מקיפה של אתרי אינטרנט, אינסטגרם, פייסבוק ולבצע קמפיינים שיעלו את המודעות לנכס ויהפכו אותו למבוקש בעיניי קהל הסוחרים והקהל הרחב שיעשה בו שימוש.

Total management לניהול ושיווק וניהול מתחמים

משתלם כיום לשכור שירות של חברות אשר מציעות את שיטת Total management אשר כוללת בתוכה את עבודת השיווק, הניהול והאחזקה של נכסים מסחריים. במיוחד כאשר מדובר על ניהול ושיווק נכסים מניבים השיטה מאפשרת לבעלי הנכסים ליהנות מתשואה מרבית של הנכס תוך מינימום מאמץ מצדם.

מקצוענות ללא פשרות

חברת קיסר ניהול נכסים ושיווק נכסים הנה חברה ותיקה המתמחה בתחום הניהול והשיווק של נכסים מניבים. עבודת השיווק כוללת הקצאה של מנהלי שיווק מקצועיים ושיווק בכל המדיות על מנת להבטיח את הצלחת הנכס. קיסר מניבים מספקת את החבילה השלמה לבעלי נכסים וליווי לפרויקטים גדולים – שיווק, ניהול ואחזקה של מבנים, בין אם מדובר בקניון, מבנה משרדים או פארק הייטק ודירות להשקעה.

לקוחות קיסר ניהול נכסים ושיווק נכסים נהנים מטיפול מקיף על ידי אנשי המקצוע הטובים בתחום, כל זאת תוך מתן שירות מקיף וראייה כלכלית רחבה.

לעבודת שיווק נכסים מניבים מקצועית משאירים פרטים בדף צור קשר באתר.

 

 

צור קשר

שם *

דואר אלקטרוני *

טלפון *

נושא

תוכן ההודעה


Please leave this field empty.

PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNjIwIiBoZWlnaHQ9IjM1MCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9NVmVjSmpSWjRmdyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=