כניסה


הרשם | שכחתי סיסמא
Webmail
 

פנג שואי (מה חשוב לשים לב) ולמה זה חשוב לאנרגיות בבית

קיסר ניהול נכסים, מתווכים, בניה, דירות להשקעה, שיווק פרויקטים חדשים, ניהול פרויקטים, ניהול מתחמי יוקרה, יזמות www.caesar.co.il

בס"ד

תקציר: פנג שוואי הינה תורה סינית עתיקה העוסקת ברמת ארגון חפצים ומיקומם בתוך חלל מסוים, כמו כן, עוסקת תורת הפנג שוואי בעיצוב המבנה הכללי והתאמתו לצרכי שילוב הרמוני של עולם החומר עם עולם הרוח.

פנג שוואי למה זה חשוב לאנרגיות בבית

אי סדר או חוסר איזון בהנחת רהיטים בבית גורמים לחוסר איזון בתת מודע של כל אחד מאיתנו. אם יצא לכם להיכנס לחדר צפוף ועמוס בחדרים, אתם בוודאי זוכרים את התחושות הלא נעימות שליוו את שהייתכם במקום. פנג שוואי הינה תורה עתיקה הדוגלת בארגון חפצים על פי אלמנטים שונים של הגיון בעיצוב החומר אל מול צרכי הרוח.

בשנים האחרונות החל טרנד סוחף בעולם עיצוב פנים ועולם עיצוב דירות בכלל על פי חוקי תורת פנג שוואי. טרנד זה כולל בתוכו הן עיצוב דירות מרמת המבנה ותכנון הבית, דרך עיצוב פנים מוקפד ועד להנחת החפצים במיקומים שונים שעל פי ה-פנג שוואי יתרמו לצמיחה ושגשוג בכלל תחומי החיים.

חלק מתפיסת הארגון למטרות אנרגיות טובות בבית על פי תורת הפנג שוואי כוללים:

תליית וילונות על  גבי חלונות אשר משקיפים לנוף לא-הרמוני.

שתילת עצים או בניית חומה מחוץ למטרות תיחום חיצוני באזורים לא הרמוניים מחוץ לבית..

איסור לתליית מראה מול הכניסה לבית מחשש לאנרגיות שליליות

זריקת חפצים לא שימושיים או בעלי מראה לא הרמוני לעיצוב הדירה

הימנעות מצבירת רהיטים רבים  ומוצרי חשמל שלא בשימוש

ועוד.

פנג שוואי למטרות השגת איזון בתוך חלל הדירה יכולים להעניק לכל אחד ואחת מכם רמת אנרגיה חיובית בתוך החלל. כיום, תחום העיצוב על פי מסורת הפנג שוואי נלמד באופן מקצועי על ידי בתי ספר מובילים לעיצוב. כבר היום קבלנים רבים עושים שימוש בחוכמת הפנג שוואי לצרכי הקמת מבנים וחדרי מגורים.

 

צור קשר

שם *

דואר אלקטרוני *

טלפון *

נושא

תוכן ההודעה


Please leave this field empty.

PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNjIwIiBoZWlnaHQ9IjM1MCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9NVmVjSmpSWjRmdyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=