כניסה


הרשם | שכחתי סיסמא
Webmail
 

ניהול נכסים דירות שאלות ותשובות

home3

שאלה טובה. החברה שלנו עושה הכל ומעבר לכך, המטרה שלנו שאף נכס לא יעמוד ריק אפילו יום אחד וזאת למה?
כאשר נכס עומד ריק אין לנו רווח, אלה רק הוצאות ויש לנו אינטרס משותף שהנכס יושכר במהירות המרבית אך לשוכר אידאלי.
מעבר לכך ניהול הנכסים שאנו מציעים אנו דואגים לפרסם את הנכס בכל המדיות האפשריות והחכמות ונציגנו יראו את הנכס. כמו כן המשרד שלנו לא נח עד מציאת השוכר האידיאלי.
חשוב שתדעו גם אם יש לשוכר שלכם בקשה כגון מיטה ארון פלזמה מקרר וכו' אנו נספק לו בכפוף להסכם, על מנת שהנכס יושכר במהירות המרבית.
לא חד משמעי!!! אנו חברת לניהול נכסים ולכן כל השרותים הנלווים כגון שיפוצים, אינסטלציה, חשמל וכו' הם שרות אשר אנו מעניקים לבעלי הנכסים כדי שלא יצטרכו להיות מוטרדים בענייני הדירה. אנו לא מבצעים שום תיקון לפני שקבלנו אישור מבעלי הנכס ולכן לאחר שקבלתם הצעת מחיר מאתנו אם ברצונכם להביא איש מקצוע אחר אנכם חייבים לקחת את האיש מקצוע שהצענו לכם.
דרך אגב אם בעלך הוא איש מקצוע טוב מאוד ויוכיח זאת בהצעות מחיר הוגנות, נשמח להמליץ עליו ללקוחותינו ללא שום עמלות מצידו!!!
יש לנו כמה אפשרות להבטיח את כספיך/שכ"ד בביטחון מלא שתקבל כל חודש את הכסף במועד שנקבע ומראש… על כך נשמח לספר לך בפגישת הכרות אישית.
לשמחתי איננו חברת תיווך אלה חברה לניהול נכסים ולקוחותינו אינם משלמים תיווך ו/או דמי ניהול על הנכסים שלהם ואף זוכים בחבילת שירות ייחודית להשכרה ולמכירה המנהלת להם את הנכס בצורה כוללת ורצינית.
למשל במכירה לקוחותינו זוכים לתכנית שיווק ופרסום יעיל, מימון עו"ד על חשבוננו ולעתים אף לשיפוץ ועיצוב הנכס שלהם מחדש.

למשל בהשכרה זוכים לקוחותינו בריהוט, תיקונים, שיווק פרסום, טיפול משפטי על חשבוננו, (ראה החבילה שלנו באתר) וכל זאת ללא שום תשלום מצידם, כמובן שהכל תלוי בנכס וכל נכס מקבל הצעה שונה ואישית כולל תכנית שיווק ייחודית.

בוודאי שכן, יש כאלה שמעדיפים שכך ובשמחה. יש לך אפשרות לראות את החוזה עליו הם חתומים ואפילו להוסיף סעיפים ו/או לדרוש ערבויות מחמירות, אתם שותפים להחלטה.

מעבר לכך למרות שהשוכרים עברו בדיקה קפדנית ואין אנו מחתימים כל אחד יש לך זכות להכיר אותם לפני חתימתם במידה ורצית בכך.

המטרה שלנו: להוריד מימך את כאבי הראש, אבל גם שיהיה לך שוכר שאת שותפה מלאה בבחירתו!

PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNjIwIiBoZWlnaHQ9IjM1MCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9NVmVjSmpSWjRmdyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=