כניסה


הרשם | שכחתי סיסמא
Webmail
 

הטיפים החשובים למכירת דירה ביעילות ומהירות? ניהול נכסים

מתווכים בתל אביב

בס"ד

איך מנהלים נכסים, ניהול נכסים, ניהול דירות למכירה

תקציר : מכירת דירה יד שנייה הינה תהליך מתמשך המלווה בלא מעט קשיים. כל אחד ואחת מאיתנו המתנסה במכירת דירה מקווה לסיים את ההליך בזמן קצר, תוך כדי שמירה על שווי הנכס במלואו, כיצד עושים זאת ביעילות ובמהירות?

מהם הטיפים החשובים למכירת דירה ביעילות ומהירות?

נדל"ן היה מאז ומעולם שוק מבוקש, דינמי ומשתנה. כמעט כל אחד ואחת מאיתנו מתנסה בשלב כזה או אחר של חייו, בתהליכי רכישת דירה או בתהליכי מכירת דירה. תהליך מכירה או רכישת דירה מהווה מדד ישיר להתפתחויות השונות והמשתנות בשוק נדל"ן, הן ברמת ההיצע והן ברמת הביקושים.

אחד האספקטים המובילים שיכולים לעזור לכם לבצע הליך מכירת דירה במהירות וביעילות הוא כמובן ההיעזרות באנשי מקצוע, מתווכים. המתווכים מקבלים מכם את האישור לבצע את כלל שלבי המכירה עבורכם. שלבים אלו כוללים:

  • הצגת הדירה- מתווכים מקצועיים יודעים לזהות את תנודתיות שוק הנדל"ן ומכוונים את הליך מכירת דירה  לטובת בעל הנכס.
  • מו"מ- מתווכי הדירות למכירה מנוסים בניהול משא ומתן ויודעים היכן ואיפה אסור להתפשר.
  • חתימת חוזה- מתווכים הינם אנשי מקצוע מיומנים המכירים את כלל ההיבטים המשפטיים של הליך מכירת דירה.

כמו כן, העברת הדירה לצרכי מכירה לידיהם של המתווכים מעניקים לכם כבעלי הנכס "שקט נפשי" ויכולת להמשיך בחייכם בביטחון מלא מבלי לדאוג לכלל הצרכים הקשורים לנכס.

במכירת דירה כמו בהשכרה חברת קיסר ניהול נכסים מעניקה לכם חבילת שירות מלאה למכירת הנכס וללא עמלות תיווך הכוללת: הערכת שווי לנכס שלכם, עו"ד חינם, מאגר עצום של קונים פוטנציאלי, שיווק ופרסום במידיות המובילות, ריהוט לדוגמא, ניקיון והכנת הדירה למכירה, אנשי מכירות מעולים, עיצוב ואפילו שיפוץ הדירה וליווי עד מציאת הקונה האדיאלי ובחינם וכל זה ללא עמלות תיווך…

אספקט נוסף ויעיל שיעזור לכם למכור את הדירה ביתר קלות הוא כמובן סידור ועיצוב הדירה ברמה מינימאלית טרום הליך המכירה. עיצוב בכל תקציב יכול לעשות פלאים בדירה ולהעניק לה מראה מרשים, ססגוני  ובעיקר מזמן מגורים בתוכה. כיום, ניתן להגיע לרמות עיצוב דקורטיבי בתקציב נמוך וליהנות מעלייה מרשימה בשווי הנכס אודות לעיצוב המיוחד שהשקעתם.

צור קשר

שם *

דואר אלקטרוני *

טלפון *

נושא

תוכן ההודעה


Please leave this field empty.

PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNjIwIiBoZWlnaHQ9IjM1MCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9NVmVjSmpSWjRmdyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=