כניסה


הרשם | שכחתי סיסמא
Webmail
 

קבוצות רכישה למה זה טוב ומה הסיכונים

קיסר ניהול נכסים, מתווכים, בניה, דירות להשקעה, שיווק פרויקטים חדשים, ניהול פרויקטים, ניהול מתחמי יוקרה, יזמות www.caesar.co.il

בס"ד

תקציר: הרעיון המרכזי של  קבוצות הרכישה הוא: קבוצת אנשים פרטיים מתארגנת יחד לרכישת קרקע ולהקמת פרויקט לצרכי מגורים. כל משתתף בקבוצת הרכישה אמור לקבל לידיו בסוף התהליך דירה במחיר הנמוך בכ-20% ממחירי השוק.

קבוצות רכישה למה זה טוב ומה הסיכונים?

קבוצות הרכישה הפכו בשנים האחרונות ל"מרענן" הרשמי של ענף נדל"ן בישראל, פתאום כל קבוצת חברים/משפחה/שכנים/ או אנשים פרטיים המתאגדים לצורך הקמת קבוצת רכישה, הופכים ליזמי נדל"ן בפועל. הפריחה בשוק הנדל"ן של  קבוצות הרכישה נובעת בעיקר נוכח  העלייה החדשה  במחירי נדל"ן למגורים בשנים האחרונות. קבוצת רכישה בהחלט הפכה לאלטרנטיבה זולה וכדאית עבור אותם אנשים המצטרפים אליה.כמו כן, הפכו קבוצות הרכישה לאלמנט מוביל בתחום דירות להשקעה, משקיעים רבים רואים הזדמנות אטרקטיבית לפעול במסגרת קבוצות רכישה שונות וליהנות ממגוון דירות להשקעה חדשות במחירים נמוכים.

קבוצת רכישה הפועלת באופן מסודר ועל פי כל תקני הבנייה בישראל, יכולה להוביל לחסכון של עד 20% ואף יותר ממחיר שווי השוק בדירות החדשות למגורים. הוזלה זו הינה המניע הראשי של הקמת קבוצת רכישה. גל קבוצת רכישה פועלת על פי צרכיה ומתוך היבטים נרחבים של חוקי עזר עירוניים, חוקי בנייה, חוקי רכישה ועוד.

הסיכון בקבוצות הרכישה טמון בפעילות קלוקלת של המעורבים בה. מכיוון לרוב המצטרפים אל קבוצות הרכישה אין ידע מקצועי בתחום הבנייה או בתחום המשפטי, כל קבוצת רכישה חייבת להעמיד לצידה אנשי מפתח מתחום המקרקעין, קבלנים, ספקים וכו. הסכנה המיידית והברורה של כל קבוצת רכישה היא בחירת הצוות שיפעל למענה ויקדם בעבורה את הפרויקט.

מכיוון שפער המחירים בין קבוצות רכישה לבין רכישת דירה חדשה מקבלן נובעת מפערי חיסכון באלמנטים שונים של הבנייה ובחסכון פערי התיווך והשיווק, חייבת הקבוצה לפעול ביושר מקצועי, וחלילה לא לחסוך בחומרי בנייה שיובילו לבעיות עתידיות במבנה.

צור קשר

שם *

דואר אלקטרוני *

טלפון *

נושא

תוכן ההודעה


Please leave this field empty.

PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNjIwIiBoZWlnaHQ9IjM1MCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9NVmVjSmpSWjRmdyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=