כניסה


הרשם | שכחתי סיסמא
Webmail
 

ניהול נכסים בפתח תקווה | ניהול נכסים ללא תשלום | אחזקת מבנים | חברה לניהול נכסים בפ"ת | ניהול דירות להשכרה

שיווק וניהול שטחים מסחריים, ניהול מרכזים מסחריים, ניהול בנייני משרדים, ניהול מגורים, ניהול מגדלי משרדים, ניהול מרכזים מסחריים, ניהול מבנים מסחריים, ניהול משרדים, מסחרי תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ניהול נכסים בפתח תקווה ובאזורי התעשייה הסמוכים

ניהול נכסים בפתח תקווה | ניהול נכסים ללא תשלום | אחזקת מבנים | חברה לניהול נכסים בפ"ת | ניהול דירות להשכרה

ניהול נכסים בפתח תקווה ובאזורי התעשייה הסמוכים

איפה יש הכי הרבה אזורי תעשייה בישראל? מה מאפיין שירותי ניהול נכסים באזורי תעשייה גדולים? למה חשוב לשים דגש על אזורי תעשייה במסגרת חבילת שירותי ניהול נכסים בפתח תקווה?

אזור התעשייה הגדול בישראל נמצא בפתח תקווה ושטחו מעל 10 אלף דונם. לשם השוואה, זהו שטח שגדול יותר משטחן של בת ים או בני ברק. כמו כן, אזור התעשייה בפתח תקווה נחלק ל-3 אזורים נפרדים ולכן משווקים ומנהלי נכסים בפתח תקווה חייבים להכיר את המאפיינים שלו כאשר הם בונים חבילת שירותים ללקוח.

החבילה שתייעל את התעשייה שלך

בעלי נכסים באזור התעשייה של פתח תקווה מוזמנים להתקדם לשירותי חברת קיסר שיווק וניהול נכסים בע"מ. אנו מתמחים לא רק באחזקה וניהול נכסים מניבים, אלא יודעים מה לעשות בשביל לעזור לך להגדיל את התשואה ממבנים מסחריים, פארקים לוגיסטיים ומבני תעשייה. אנו עובדים בשיטת Total management וכך חוסכים לך זמן וכסף מהרגע הראשון – בשירות ללא תשלום, עמלות או דמי תיווך.

טיפים לניהול נכסים באזורי תעשייה

ניהול נכסים בפתח תקווה תוך התייחסות למאפיינים השונים של אזורי התעשייה נשען על מספר עקרונות. בראש ובראשונה, באחזקת שטחים ומבנים מסחריים מניבים שנמצאים באזורי תעשייה צריך להקפיד על בטיחות. אין מקום לפשרות בתיקון תקלות נפוצות ורק חברה גדולה שמתמחה בניהול נכסים מגוונים יכולה לעמוד בדרישות.

Total management לניהול נכסים בפתח תקווה

שיטת Total management פותרת את כל הבעיות של ניהול נכסים באזורי תעשייה בכלל ובאזור התעשייה של פתח תקווה בפרט. היא מאפשרת לרכז שירותי ניהול נכסים בפתח תקווה מול גורם אחד וכוללת לצד אחזקה וניהול נכסים מניבים גם שיווק, שירותי פרמיום וניהול מתחמים שלמים.

העסק שלך נמצא באזור תעשייה? בשביל זה אנחנו כאן

נציגי חברת קיסר שיווק וניהול נכסים בע"מ ישמחו לעמוד לרשותך בהקדם כדי להציע לך את חבילת שירותי Total management. יש לנו מעל 300 נכסים שמנוהלים ומשווקים בפריסה ארצית, אז בחיוג למספר 1599-55-66-55 גם העסק שלך יכול להצטרף לדור החדש של ניהול נכסים בפתח תקווה.

 

 

 

 

צור קשר

שם *

דואר אלקטרוני *

טלפון *

נושא

תוכן ההודעה


Please leave this field empty.

PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNjIwIiBoZWlnaHQ9IjM1MCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9NVmVjSmpSWjRmdyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=