כניסה


הרשם | שכחתי סיסמא
Webmail
 

חברה לניהול נכסים ללא עמלות ודמי ניהול

ניהול קניונים, ניהול מרכזים מסחריים, אחזקת קניונים, קניונים, מרכזים מסחריים, ניהול מרכזי קניות, ניהול פאוור סנטר, חברות לניהול קניונים, חברות לניהול מרכזים תגיות: , , , , , , , , , , , ,

חברה לניהול נכסים ללא עמלות ודמי ניהול – קיסר – מומחים לשיווק ניהול ואחזקת מבנים מסחריים ופרטיים.

חברה לניהול נכסים הנה חברה המרכזת עבור בעלי נכסים את כל הפעילות הקשורה בנכס ובעצם מורידה ממנו את כל הכאב ראש המצוי אצלו ומשחררת אותו לעסוק במה שהוא באמת אוהב או מתמחה. ההתייחסות לכל נכס היא כאילו היה שלנו! חברות רבות לניהול נכסים יש בשוק הישראלי והמקומי בכלל אבל האם כל החברות מציעות את אותה החבילה בדמי ניהול נכסים שווים ? התשובה היא לא. כל החבורת עובדות תחת השיטה של קוסט ואילו קיסר ניהול נכסים פיתחה מודלים וחבילות אשר רואות את טובת בעל הנכס. על ההשוואה בין חברות הניהול לגבי מחירי דמי הניהול בכלל ומחיר ניהול נכסים בפרט ניתן לקרוא במאמר הבא המשווה בין החברות

אחת החברות המובילות לניהול נכסים הנה קיסר ניהול נכסים המתחלקת לשני מחלקות מרכזיות:

קיסר מסחריים – המתמחה בניהול ואחזקת מבנים מסחריים מכל הסוגים.

קיסר מגורים – המתמחה בניהול נכסים פרטיים מכל סוגים.

לא משנה אם יש לכם נכס מסחרי או מגורים בקיסר תקבלו מעטפת שירותים בשיטת הניהול המושלם כך שהמטרה המרכזית תהיה ליהנות מהתשואה של הנכס ולהמשיך ליזום בקלות ובלי כאבי ראש.

מה מקבלים בחבילה של קיסר ניהול נכסים החברה לניהול נכסים מובילה:

ניהול השיווק – שיווק מתקדם ומקצועי – כי בלי שוכר לנכס אין שום משמעות לחברת הניהול

ניהול פיננסי – כל הקשור בניהול השוטף של ההוצאות וההכנסות מהנכס בפיקוח רואה חשבון מקצועי.

ניהול תחזוקתי – כל הקשור בטיפול מונע וטיפול און ליין של תקלות בנכס

ניהול משפטי – כל הקשור בטיפול בבעיות משפטיות בנכס או בשוכרים בפיקוח עורכי דין מהשורה הראשונה.

ניהול מתקדם – כל הקשור בניהול הנכסים במצב מתקדם בהתאם לאפנת השוק המשתנות כל הזמן כולל מכשור מחשוב ובקרה מהמתקדמים שיש.

ניהול תרבותי – כל הקשור בניהול אירועים, חגים, גיבוש עובדים וכו'.

ועוד ועוד….כך שבעצם יש חברה לניהול נכסים אחת המנהלת את הנכס, המגדל, המרכז מסחרי, הקניון, המתחם נופש ו/או הדירות ועושה עבורכם את כל העבודה במצב מתקדם.

למה זה ללא עמלות ודמי ניהול?

בחברת קיסר ניהול נכסים ואחזקת מבנים יודעים לחסוך לבעל הנכס הרבה מאוד כסף הן בניהול יעיל ורזה והן בניהול מתקדם בשיטות אשר ישאירו אצל בעל הנכס את מרב הכספים וההכנסות מניהול נכסים.

בחברת קיסר ניהול נכסים הלקוח בוחר מתוך מגוון מסלולים את המסלול הכדאי לו. כך שהחברה יודעת לנתח מסלול ללא עלות דמי ניהול או דמי תיווך לבעל הנכס.

מה מיחד את קיסר – החברה לניהול נכסים?

ליווי אישי, קדמה, יצירתיות, ניסיון רב, ניהול יעיל, ניהול רזה, צוות איכותי, שקיפות, תוצאות בשטח, שביעות רצון, סקרים, אפליקציה, רווחיות ללקוח, אין דמי ניהול ואין עמלות, מיתוג, אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, הצעות מחיר נמוכות, שיווק וניהול ברמה אחרת ועוד….

אז מה ההבדל בין חברת קיסר ניהול נכסים לחברות אחרות?

בשוק יש מס' רב של חברות טובות לניהול נכסים, אך אנחנו מאמינים שלכל חברה יש את היתרונות שלה, אנחנו לא נוהגים להעביר ביקורת על חברות מתחרות אך יודעים שכל ההבדל הוא בניהול! כל חברה – רמת ניהול אחרת!

למי שירותי ניהול נכסים מתאים?

שירותי ניהול נכסים ופנייה לחברת ניהול נכסים לא מתאימה לא אחד, היא מתאימה ללקוחות יזמים בעלי נכסים אשר מבינים שזמן שווה כסף ולבסוף הזול עולה ביוקר. ונניח שיש לך בניין דירות או ירשת מגדל משרדים או קניון או מרכז מסחרי המכניס לך הכנסה נאה מתשואה, יהיה טוב תעשה אם תמשיך ליזום מבלי רעשי רקע של שוכרים אשר  מתקשרים אליך כל היום וכל הלילה כך שבעצם תמשיך להתמחות במה שאתה באמת טוב ויודע לעשות, וחברה מקצועית תנהל לך את הנכסים. בסופו של דבר קיסר פיתחה מודל משתלם אשר חוסך לך מאות אלפי שקלים בשנה.

לפי דעתנו השוק הולך להתמחויות כך שגם אם יש לך בניין של 4 דירות ואתה רופא מצליח לעולם אין כמו חברת ניהול אשר מתמחה בניהול נכסים, שתנהל ותוריד מימך את כל כאב הראש. שלא נדבר על ניהול מרכז מסחרי המצריך טיפול במערכות חכמות וידע מקצועי הכולל אנשי מקצוע מין המעלה הראשונה.

למה שיטת הניהול COST + היא לא טובה לבעלי הנכסים:

האינטרס של בעלי הנכסים הוא לחסוך כמה שיותר בהוצאות התפעול. האינטרס של חברות הניהול הוא להרוויח כמה שיותר. תעשה חשבון לבד ותבין שיש כאן ניגוד אינטרסים ואי ייצוג בעל הנכס. חוק השליחות קובע ששליח אמור לייצג את הלקוח נאמנה ובשקיפות. יוצא מצב שחברות ניהול יכולות להכפיל את ההוצאות רק כדי שהרווח שלהם יהיה יותר גבוהה. זהו מצב אבסורדי. בשיטת הניהול של קיסר הדאגה היחידה היא הפוכה והיא הוזלה בהוצאות התפעול ללקוח.

עוד קצת על קיסר ופועלה:

חברת קיסר שיווק אחזקה וניהול נכסים מתמחה בניהול ושיווק של כל סוגי הנכסים ללא תשלום ובפריסה ארצית.

חברת קיסר ניהול נכסים ואחזקה קיימת מעל עשור והיא מנהלת מעל 300 נכסים מכל הסוגים בהצלחה רבה.

ההתמחות של קיסר היא להוריד את כל כאבי הראש מבעל הנכס ולבצע את כל הניהול של הנכס במקצועיות ובשלמות, במקום בעל הנכס וללא שום תשלום.

לקיסר ידע וניסיון מעשי רב בתחום השיווק הניהול נדל"ן והליווי פרויקטים גדולים ומשמעותיים בתחום הניהול בתי מלון, קניונים, מרכזים מסחריים, מבני ציבור, מתחמי ומגורי יוקרה, דירות ונכסים פרטיים.

כבר בראשית דרכה החלה קיסר לגבש דרך פעולה חדשנית ושונה אשר מביאה איתה בשורה לשוק הניהול – המשימה שלנו הייתה ועודנה להוביל את תרבות השיווק והניהול הנדל"ן בישראל, תוך יצירת שירותים ופתרונות מתקדמים וחדשניים בשיטת הניהול המושלם. לכל פרויקט אפיון וצרכים משלו!

הצוות של  קיסר כולל: מנהלי נכסים, מנהלי אחזקות, אנשי מחקר, אנשי הנדסה, אנשי קריאטיב, אנשי יח"צ, משפטנים, מומחי שיווק ומכירות, אנשי מיתוג, אדריכלים, מעצבי פנים, אנשי אסטרטגיות, מומחי מדיה חברתית, שמאים, מנהלי פרויקטים, אנשי ביצוע, אנשי מערכות, כולם מובילים בתחומם.

שיטת הניהול של קיסר מבוססת בין היתר על ניהול מושלם, יצירתי, רזה, יעיל, ומתקדם!

בסקר האחרון שנועד למדוד את רמת השירות בחברה שנערך ע"פ חשבוניות ברצף זכתה קיסר בציון כולל של 9.67

נכסים מנוהלים ומשווקים בפריסה ארצית: מעל 300

תפוסה: 97%

כושר גבייה שכ"ד: 99%

שביעות רצון: 9.67

ההתמחויות שלנו: שיווק וניהול נכסים בשיטה המושלמת:

  • שיווק וניהול נכסים מכל הסוגים בשיטה המושלמת
  • ניהול דירות מכל הסוגים.
  • אחזקת וניהול נכסים מניבים
  • ניהול מתחמים של דירות יוקרה, מגורי יוקרה, מגדלים מגורים, מתחמי מגורים
  • אחזקה וניהול קניונים, מרכזים שטחים מבנים מסחריים מכל הסוגים
  • שיווק וניהול נכסי דירות בתי יוקרה מתחמי מגורי מגדלי יוקרה מכל הסוגים
  • ניהול מבנים שטחים ציבוריים כגון מוזיאונים תיאטראות מגדלים משרדים ועוד
  • ניהול פרויקטים בבניה: כגון תמ"א 38, פינוי בינוי, קבוצת רכישה ועוד
  • ניהול מגדלים מכל הסוגים כגון: משרדים, מגורים, מסחריים, מניבים
  • ניהול שכונות מגורים בעירוב שימושים.
  • שיווק פרויקטים חדשים למגורים ומסחריים
  • שירותי פרימיום לבעלי נכסים כגון: שירותי קונסיירז'

יש לך נכס להשכרה למכירה ? בניין ? דירה ? דירות ? בניין משרדים ? חנות? בית יוקרה ? בית יוקרה ? נכסי יוקרה? דירות יוקרה ? נכסים מניבים? שטחים מסחריים? מרכזים מסחריים? מבנים מסחריים? נכס מסחרי ? דירה להשקעה ? נכסים מסחריים ? דירות להשקעה ? השבחת נכסים ? דירת נופש? דירות לתקופת קצרות ? דירה ריקה פנויה ? בונה בית ? מחפש דירה לשקעה ?

מהיום אתה לא צריך לעבוד קשה העבר את הכאב ראש אלינו ותתקדם לחבילת שירות מושלמת ללא תשלום.

0% עמלות ותשלום  100% שירות והצלחה

אם הניהול של קיסר אתם יכולים לישון בשקט.

www.caesaer.co.il

info@caesar.co.il

שירות ארצי: 1599556655

ניהול נדל"ן מניב, ניהול נכסים, מתווכים, ניהול נדל"ן מניב, ניהול ואחזקת נכסים מניבים, ניהול נכסים מסחריים, ניהול נכסים מניבים, אחזקת נכסים, שיווק נכסים מסחריים

חברת ניהול נכסים, חברות לניהול נכסים, חברה לניהול נכסים ללא עמלות או דמי ניהול, חברת ניהול נכסים, החברה לניהול נכסים, ניהול נדל"ן מניב, ניהול נכסים, מתווכים, ניהול נדל"ן מניב, ניהול ואחזקת נכסים מניבים, ניהול נכסים מסחריים, ניהול נכסים מניבים, אחזקת נכסים, שיווק נכסים מסחריים, בישראל, בתל אביב, בחיפה, בירושלים, בהרצליה, בנתניה, ברמת גן, בקריות, בבאר שבע, באשדוד וכו'

 

 

צור קשר

שם *

דואר אלקטרוני *

טלפון *

נושא

תוכן ההודעה


Please leave this field empty.

PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNjIwIiBoZWlnaHQ9IjM1MCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9NVmVjSmpSWjRmdyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=